Hemkomst, gotta love it!

Jag vet inte vad som helt plötsligt driver mig till att skriva. Tristess antagligen eftersom det egentligen inte finns något att skriva om. Det viktigaste jag har att säga nu är att jag kommer hem för i år imorn. Det kommer bli så jävla gött.

För att fylla ut inlägget kan jag väl bara säga att det har stormat i Varberg idag. Jag lämnade stugan endast för att käka pizza på Restaurang Fjärde Vik. Förutom denna otroliga happening har jag läst lite i Aldrig Fucka Upp samt kollat Malmö FF - AIK. Matchen slutade 0-0 vilket jag ska va glad över. Malmö dominerade hela matchen, ren tur att vi inte åkte på stryk. Daniel Örlund var dock grym i mål som vanligt (den här säsongen)! Menmen, som sagt: U-port, I'm coming home!

Dagens musiktips: Billy Talent - White Sparrows (den tredje bra låten från ett i övrigt ganska tråkigt album)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0