I'll find you somewhere. Show you how much I care.

24/10 och 22/11, två datum, två band, två konserter. Jag kommer bli frälst två gånger denna höst. Först på tur står Muse och efter det Mew. Efter denna höst kommer jag förmodligen bara ha blink-182 kvar på listan över Must See-band. Konserthösten 09 kommer bli så jävla bra (dock måste jag försöka få råd med biljett till In Flames i Scandinavium 12/12)!

När jag redan är inne på konsertspåret tänkte jag (för mitt egna nöje) göra en lista över de band jag har sett live hittils.
1999

Kiss

2007

Avril Lavigne
Billy Talent
CKY
Incurvatus ;)
Less Than Jake
Neverstore
Mando Diao
My Chemical Romance
The Sounds
2008
Amon Amarth
Bullet For My Valentine
Caesars (Palace)
Cavalera Conspiracy
Danko Jones
Dark Tranquility
Deathstars
Dimmu Borgir
Finntroll
The Flaming Lips
Flyleaf
Franz Ferdinand
Gojira
Hardcore Superstar x2
Incurvatus ;)
In Flames x2
José Gonzáles
Killswitch Engage
Korn
Lillasyster
Monster Magnet
Mando Diao
Neil Young
N*E*R*D
Nightwish
Sabaton
Satyricon
Soilwork
Sonic Syndicate x2
Sonic Youth
2009
AC/DC
All That Remains
The Answer
Bring Me The Horizon
Bullet
Children Of Bodom
Dead By April
Dir en Grey
Disturbed
Dragonforce (hell yeah ^^)
The Horrors
Incurvatus ;)
Kadawatha
Lillasyster
Marilyn Manson
Mew
Meshuggah
Muse
Mustasch
My Dying Bride
Napalm Death
Opeth
Pain
Paramore
Slipknot
Trivium
Volbeat
2010

(August Burns Red)
(Between the Buried and Me)
(Job For a Cowboy)
(Kent)
(Lamb of God)
(Ultravox)

(Uppdaterad 1/12 09)

Jag måste gå på fler icke-metal-spelningar!
Nåja, nu till några vardagshändelser...
Jag vill gärna börja med att nämna att min klass kommer vara ledig varenda fredag fram till jul. Det kommer bli så jäävla skönt! Jag kommer också att läsa Psykologi i år och jag tycker som så många andra att det verkar bli riktigt roligt! Fotografisk bild A är en annan kurs jag ser fram emot. Förhoppningvis kommer jag att bli lite bättre på att fota än vad jag är nu.
Igår var Rina och Pierre här. Vi åt pizza (som vi blev bjudna på :D) och såg Brokeback Mountain, eller ja, snarare halva eftersom skivan hade sett bättre dagar. Innan det var det dock fotboll. AIK - Kalmar och Hull - Bolton. Redan efter tre minuter gjorde AIK 1-0 och jag kände redan att seger var vår. Dock kvitterade Kalmar till 1-1 i 69e minuten, detta blev slutresultatet. I PL-matchen gick det dock bättre. Hull vann nämligen med 1-0 (något som egentligen borde varit 3-0 pga två grymma målchanser).
Fanny fyller 18 i veckan. Något som kommer firas så in i helvete på lördag. Jag (och antagligen många andra) är taggade som fan!
Dagens musiktips: Mew - Am I Wry? No
Världens bästa låt, period!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är ju fan galen! XD Dock är det något som är värt att lägga pengar på, så why not? :P

2009-08-23 @ 17:34:18
Postat av: Adrian Norlund

Finns ingenting mer värt än konserter! (vem du nu är :P)

2009-08-23 @ 18:07:43
Postat av: Fanny

Lördag, Adde, lördag;)

2009-08-25 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0