"We call it the 'skriivarväärksta'"

Jag kan fortfarande inte skriva rikigt pga musiken jag absolut måste ha igång. Som vi alla vet kan ju inte vi killar göra två saker samtidigt. I det här fallet skriva och lyssna på musik. Ursäkta mig...

Min digipass är förjävligt, skrev in fel kod igår och fick ett stor FAIL rakt upp i ansiktet. Hoppas inte det sammanfattar denna veckan bara! Den har väl dock börjat hyffsat... Eller, egentligen inte, när jag tänker efter. Jag kan väl göra en sån där välkänd punktlista.

  • Skolan var tråkig (skräll?).
  • Jag klarade inte C-provet som jag hoppades på.
  • Ingen ville föjla med och fika på stan efter provet.
  • Mina två par skor från Junkyard kom, dock var det ena paret för små.
  • Skulle hämta ut min Metaltown-biljett men koden var antingen felaktig eller så hade jag råkat kryssa i "Hämta hos Ticnetombud" istället för "ATG-ombud".
  • Jag har programmeringsprov imorn, NÄR JAG EGENTLIGEN BORDE HA SOVMORGON! Det provet kommer förövrigt att gå åt helvete.
  • Mitt stora mål de kommande veckorna började bara halvdant (hoppades på en bra utgångspunkt, men vi får se hur det är med det).
Jag kanske borde dra några possitiva saker också, så att det inte bara blir en massa gnäll.

  • Jag har skaffat en VPN-klient (eller vad man ska kalla det). Ni vet, en sån Ipredator-sak.
  • Mina skor från Junkyard kom, och det ena paret passade.
  • Björn Gelottes autograf sitter nu i mitt skåp. Funderar på att sätta upp Peter Iwers också.
  • Mina föräldrar åker till Varberg i helgen (och alla helger fram till sommaren och vidare)!
  • Mitt nyuppfunna smeknamn åt Pierre, Pjärelia (han har borrelia), var tydligen en riktigt succé (hos Rina, jag tyckte det inte alls var speciellt kul).
  • Jag går i den mest stekande klassen någonsin (och då menar jag såklart en klass som steker UTAN backslick och brunkräm).
Jag har förreten kollat på In Flames making of ASOP-"dokumentär" igen. Haha, det bästa bandet någonsin. Har haft "We call it the 'skriivarväärksta'" på hjärnan hela dagen.
Ska egentligen inte skriva någon om fransklektionen, men jag ska i alla fall ta hand om fotandet på våran Paris-resa.
Nu ska jag lägga in Atlantis - September 28th på mobilen så att alla blir glada.

Dagens musiktips: In Flames - My Sweet Shadow (Live @ Metaltown 2008).

Den finns iochförsig (?) inte inspelad mer än med handkamera (kolla Youtube), men var ni inte där får ni skylla er själva. Lyssna annars på studioversionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0