Ursäkta mig, för här kommer bara en massa gnäll (och några foton).

Tråkigt, deppigt, åt helvete. Allt som kan förknippas med ortet "negativt". Jag har så förbannat tråkigt. Tänkte att jag kunde läsa men det är jag för trött för, dock är jag inte tillräckligt trött för att sova. Detta resulterar i att jag sitter här och försöker skriva något vettigt. Jag har skrivit två, nästan färdiga, inlägg innan det här men dessa raderade jag pga att de var för kassa. Skulle egentligen festat nere vid sjön med Jimmy Ferm och några av hans boråsarpolare ikväll men det blev inte av. Synd. Fick konstigt nog ett sug efter att lira WoW, men som tur är har jag lånat ut mina skivor till någon polare jag inte minns och inte fått tillbaka dem. Fastna i WoW? Nej tack. Kanske borde sno Age Of Empires III från min brorsas dator istället.

Jag måste få igång mitt fotande igen känner jag, men de senaste gångerna jag varit ute har jag inte fått några bra bilder alls. Har därför tappat motivationen. Jag kan väl iallafall ladda upp några gamla bilder här, bara för att fylla ut inlägget.









Det var det. Slut på gnället.

Dagens musiktips: Volbeat - Mr. & Mrs. Ness

----------

"You are the one I want and what I want is so unreal."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina bilder är inte fy skam du!:)

2009-04-24 @ 21:53:32
Postat av: Adrian Norlund

Tack! Vem du nu är.

2009-04-24 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0